Pokyčiai


Kaip aš mėgstu pokyčius… kiek pamenu, visada mėgau. Net ir tuos nemalonius, kadangi net ir jie vis tiek suteikia kažko naujo, kažko kas pakeičia pabodusią rutiną, kažko galbūt dar nepatirto, kažko teigiamo. Tuos nemalonius, tarkim kaip išvykimas iš namų, palikimas šeimos narių toli už savęs, išsiskyrimas su antra pusele, išsikraustymas iš buto, kuris man daug reiškė, kuriame visko daug buvo, atsisveikinimas su mylimu augintiniu, ryšio su draugais susilpnėjimas/išnykimas, sugrįžimas į itin nemėgstamus mokslus, mane branginančio žmogaus atstūmimas, …
Pokyčių paskutiniais mėnesiais būta pakankamai… vienas kitą sekė man dar nespėjus apsiprasti. Galiausiai beveik viskas pasikeitė. Įskaitant ir mane. Nors ir labai skaudėjo, tie pasikeitimai buvo į naudą. O tada smagusis laikotarpis aplankė :) Vienu metu nebemokėjau net verkti, nebebuvo “blogos nuotaikos“ dienų. Pasiilgau to.
Kai kurie naudingi pokyčiai vis tik gali būti ir žlugdantys. Iš lėto jaučiau kaip artėja nusileidimo takas.. Tada nusidažiau plaukus. Padėjo :) Porai dienų… Deja vakar, pasijutus dar vienišesne, supratau jog nuoširdžiai iš širdies verkti tebemoku, o šiandien aplankė “blogos nuotaikos“ diena.

Taigi, laikas dar kai ką vėl pakeisti.

2 Komentaras

  1. Luni said,

    2010-05-03 17:19

    Ir kas bus tas “kai kas“? :)

  2. Cyprusa said,

    2010-05-03 17:22

    Bus matyt. Kaip išeis, kaip pasiseks, kaip labai jausiu motyvaciją..


Parašykite komentarą